Hvordan returnerer jeg en vare?
-
Hvis du ønsker at returnere et produkt, kan du gøre det på to forskellige måder.
Enten med post via PostNord eller til din nærmeste valgfri Glitter-butik. Bemærk, at vi ikke bytter produkter, hverken pr. post eller i butikken (returnering gennemføres i stedet ved, at du køber et nyt produkt).
Hvis du vil returnere et produkt, der er købt i en af vores butikker, skal returvaren også afleveres i butikken. Den kan ikke returneres til vores lager.
- Sådan returnerer du et onlinekøb via post:
1. Din forsendelse indeholder to følgesedler. Udfyld den ene, og send den sammen med returvaren.
2. Vi anbefaler, at du bruger samme emballage, som produktet blev leveret i.
3. Brug den returadresseetiket, der var inkluderet i forsendelsen, og klæb den uden på pakken. Aflever din pakke på nærmeste poststed, der betjenes af PostNord.
4. Prisen for returforsendelsen er 39 kr., og beløbet trækkes fra dit tilgodehavende for de varer, du har returneret.
5. Tilgodehavendet for den returnerede vare udbetales til dig inden for 14 dage via samme betalingsmetode, som du betalte din bestilling med. Nets står for udbetalingen. - Sådan returnerer du et onlinekøb i butikken:
1. Du har mulighed for at returnere dit produkt/din bestilling til din nærmeste valgfri Glitter-butik. Medbring produktet og begge de følgesedler, der er vedlagt din ordre.
2. Aflever returvaren til butiksassistenten, og vis gyldig legitimation (hvis du vælger at sende en anden person i dit sted for at returnere varen, skal vedkommende vise både sin egen og din legitimation).
3. Du modtager en skriftlig bekræftelse fra butiksassistenten (på den ene følgeseddel) på, at vi har modtaget din returvare.
4. Tilgodehavendet for dit returnerede onlinekøb kan ikke udbetales til dig direkte i butikken. Udbetalingen sker via Nets ved hjælp af samme betalingsmetode, som du anvendte ved købet. Du modtager en e-mail med en bekræftelse fra Glitters kundeservice, så snart din returvare er blevet behandlet.
Det koster ikke noget at returnere en vare via en Glitter-butik. Kontakt Glitters kundeservice, hvis du har spørgsmål.
Husk, at du som kunde er ansvarlig for returvaren frem til det tidspunkt, hvor vi modtager og registrerer den, så husk at gemme din indleveringskvittering. Det kan tage op til 14 dage for en returvare at nå frem til os og blive behandlet på vores lager.
- Sådan returnerer du et onlinekøb via post:
-
Fik du svar på dit spørgsmål?
Hvilke information mangler du?