Hvorfor har jeg ikke fået alle de produkter, jeg har bestilt?

  • Vi beklager, at vi ikke havde mulighed for at levere alle produkterne i din bestilling.

    Hvis et produkt er meget eftertragtet, kan det ske, at produktet bliver udsolgt, inden lagersaldoen online er blevet opdateret.

    Vi sender dig altid en endelig ordrebekræftelse, hvor du kan se de varer, der bliver leveret. Når din ordre forlader vores lager, trækker vi kun et beløb svarende til værdien af de produkter, der faktisk bliver sendt til dig.

    Vi har desværre ikke mulighed for at efterlevere produkter, der mangler i din ordre, men hold gerne øje med vores hjemmeside, da vi løbende opdaterer vores sortiment.

    Hvis du ønsker at finde et lignende produkt eller har andre spørgsmål, kan du altid kontakte vores kundeservice på customerservice@glitter.dk eller via chatten, så hjælper vi dig.

    Produkter, der er udsolgt online, kan måske findes hos din nærmeste Glitter-butik. Du kan se vores butikker ved at klikke her.

  • Fik du svar på dit spørgsmål?

      

    Hvilke information mangler du?